0

۷۰۰ امام جماعت مساجد استان قم تقدیر می‌شوند

۷۰۰ امام جماعت مساجد استان قم تقدیر می‌شوند
بازدید 41

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین رسول ابوالقاسمی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران ابراز کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان اداره‌کل تبلیغات اسلامی با همکاری دفتر مقام معظم رهبری در نظر دارد از ائمه جماعت استان قم به پاس زحمات و تلاش‌های انجام شده در مساجد، تقدیر کند.
معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: ۳۰ تیم از اعضای اداره‌کل و نمایندگان دفتر مقام معظم رهبری تشکیل شده که از ۷۰۰ امام جماعت مساجد استان قم با حضور در منزل‌شان قدردانی خواهند کرد.
وی بیان کرد: در این دیدارها، توجیه و تشریح عملیات ماه مبارک رمضان و طرح «زندگی با آیه‌ها» برای ائمه جماعت مساجد استان انجام خواهد شد.
ابوالقاسمی عنوان کرد: طرح زندگی با آیه‌ها با عنوان «مسطورا» برنامه هدف‌گذاری شده سازمان تبلیغات اسلامی در سراسر کشور برای ماه مبارک رمضان است که توسط این ۳۰ تیم با اهدای محصولات تبلیغی همچون کتابچه طرح مسطورا، برای ائمه جماعت استان تشریح و تبیین می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *