0

بوستان دانش‌آموزی در بردستان افتتاح شد

بوستان دانش‌آموزی در بردستان افتتاح شد
بازدید 35

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی عصر سه‌شنبه در آئین روز درختکاری و افتتاح بوستان دانش‌آموزی در دبیرستان دکتر شریعتی و جوادلائمه (ع) بردستان، اظهار داشت: به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب کاشت درخت یک کار دینی و انقلابی است.
امام جمعه بندر دیر افزود: درختان و جنگل‌ها علاوه بر حفظ محیط‌زیست، در بحث اقتصاد کشور نیز تأثیرگذار هستند.
حسینی با بیان اینکه بسیاری از وسایلی که روزانه استفاده می‌کنیم بوسیله چوب درختان تولید شده‌اند، بیان کرد: علاوه بر آن درختان نقش مهمی در جلوگیری از ریزگردها و جذب آب‌های سطحی و جلوگیری از فرسایش خاک دارند.
وی تاکید کرد: در آموزه‌های اسلامی روایات زیادی درباره کاشت و آبیاری درختان و حفاظت از آنها وجود دارد و مجموعه این آموزه‌ها نشان می‌دهد نقش درخت و جنگل و مراتع در زندگی انسان‌ها مسئله حیاتی است.
امام جمعه دیر بر حفاظت و پاسداری از محیط‌زیست و منابع طبیعی تاکید کرد و گفت: فرهنگ حفاظت از محیط‌زیست باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.
وی افزود: مطالبه مقام‌معظم‌رهبری مبنی بر کاشت یک میلیارد درخت در طول ۴ سال در کشور را عملیاتی کنیم.
مرادی مدیر دبیرستان دکتر شریعتی بردستان گفت: برای اجرای پروژه بوستان دانش‌آموزی این آموزشگاه ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
وی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر مسئولان به دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور، افزود: دانش آموزان سرمایه‌های اصلی کشور هستند و باید برای رشد و بالندگی آنها سرمایه‌گذاری کنیم.
مرادی از اداراتی که در راه‌اندازی بوستان دانش‌آموزی همکاری داشته‌اند، قدردانی کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *