0

جابه‌جایی بیش از ۲ میلیون مسافر از طریق ناوگان برون‌شهری لرستان

جابه‌جایی بیش از ۲ میلیون مسافر از طریق ناوگان برون‌شهری لرستان
بازدید 65

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن‌ماه، تعداد دو میلیون و ۲۵ هزار و ۵۶۱ مسافر با حمل‌ونقل برون‌شهری استان لرستان جابه‌جا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل با یک میلیون ۸۲۸ هزار و ۸۰۹ مسافر معادل ۱۱ درصد افزایش مشاهده می‌شود.
وی ادامه داد: این تعداد مسافر با ۲۴۳ هزار و ۳۶۸ سفر انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۲۳۸ هزار و ۱۸۲ سفر ۲ درصد افزایش داشته است.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، اضافه کرد: در این مدت ۹۴۱ هزار و ۳۶۱ مسافر توسط ناوگان اتوبوسی که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بدون تغییر، ۵۳۰ هزار و ۲۹۲ مسافر از طریق مینی‌بوس ۶۱ درصد افزایش و ۵۵۳ هزار و ۹۰۸ مسافر از طریق سواری جابه‌جا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییری نداشته است.
شیروانی، به تعداد ناوگان حمل‌ونقل عمومی و رانندگان استان در حوزه مسافر اشاره کرد و افزود: ۱۶۵ دستگاه اتوبوس، ۲۲۷ دستگاه مینی‌بوس، ۴۲۹ دستگاه سواری و ۲ هزار و ۹۶۸ راننده وظیفه خدمات‌رسانی و جابه‌جایی مسافر را برعهده دارند.
وی با بیان اینکه در این مدت ۳۸۹ مورد رسیدگی به شکایت‌های حوزه مسافر انجام شده است، افزود: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل‌ونقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *