0

معرفی ۱۵۰ نقاش کرمانشاهی در کتاب«نقاشان کرمانشاه»

معرفی ۱۵۰ نقاش کرمانشاهی در کتاب«نقاشان کرمانشاه»
بازدید 37

به گزارش خبرگار مهر، مریم ودودیان عصر سه شنبه در حاشیه رونمایی از کتاب «نقاشان کرمانشاه» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این کتاب در چهار فصل پیشگامان، نامداران، پیشکسوتان و جوانان در ۴۵۶ صفحه بخش بندی شده است.
وی با اشاره به اینکه کتاب حاصل سه سال زحمت متوالی بوده، افزود: تمام تلاش بر این بوده که نقاشان و هنرمندان خوب ساکن در خارج و داخل استان کرمانشاه در این کتاب به منظور معرفی و شناسایی بیشتر آورده شود.
نویسنده کتاب «نقاشان کرمانشاه» با بیان اینکه نزدیک به ۱۵۰ نفر از نقاشان کرمانشاهی در این کتاب معرفی شدند، تصریح کرد: در این کتاب پیشگامان شامل نقاشان دوره قاجار، پیشکسوتان شامل نقاشان با تجربه و قدیمی استان، نقاشان نامدار شامل نقاشانی که آثارشان در موزه بوده یا مؤلف و داوری کتاب داشتند و در نهایت سرفصل جوانان نیز در این کتاب شامل نقاشان جوانان چیره دست و حرفه‌ای است.
ودودیان در پایان عنوان کرد: مقدمه کتاب «نقاشان کرمانشاه» با قلم محمدعلی سلطانی نوشته شده و این کتاب هم اکنون در چاپ نخست خود با ۳۰۰ جلد در نشریه و چاپخانه صبا در استان تهران وارد بازار شد که در صورت استقبال مردم از این کتاب وارد نوبت چاپ بعدش خواهیم شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *