0

درهای باغ شریعت به روی مردم باز می‌شود

درهای باغ شریعت به روی مردم باز می‌شود
بازدید 44

به گزارش خبرنگار مهر، محمود صفری شامگاه سه‌شنبه همزمان با روز درختکاری و کاشت نهال به صورت نمادین در اردبیل، اظهار کرد: با پیگیری و تلاش مستمر در ۲ سال اخیر و حمایت اعضای شورای شهر دوره چهارم، سعی کردیم تا مجوز تملک باغ شریعت را مابین میدان ارتش و میدان بسیج به دست آوریم.
وی تصریح کرد: این پارک وسعت مناسبی برای تبدیل به یک بوستان ارزشمند با سبزینگی خاص دارد که امیدواریم به زودی در این باغ به روی مردم باز شود.
شهردار اردبیل گفت: از ۳۰ سال قبل تملک این باغ در فرآیندهای مختلف مورد پیگیری قرار گرفت اما با تلاشی که در ۲ سال اخیر انجام دادیم، با همکاری وزارت کشور مجوز تملک باغ و تبدیل آن به باغ مفاخر اردبیل فراهم شده است.
صفری افزود: با انتشار فراخوان سعی می‌کنیم تا از نظرات مشورتی معماران و شهرسازان برای احیای این باغ به عنوان باغ مشاهیر و مفاخر اردبیل استفاده کرده و استفاده از آن را به عموم مردم واگذار کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: باغ شریعت از جمله مجموعه‌های بی‌نظیر اردبیل است که از گذشته دارای فضای انبوهی از درختان بوده و در احیا و نوسازی این باغ نیز تلاشی مستمر انجام خواهیم داد.
شهردار اردبیل از همراهی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار اردبیل، اعضای شورای شهر و سایر مسئولان در پیگیری برای تملک این باغ قدردانی کرد و ادامه داد: سعی ما بر این است تا در اوایل سال آینده در این باغ به روی مردم باز شده و امکان بهره‌گیری از بوستان بزرگ مشاهیر و مفاخر برای عموم مردم این استان به ویژه اردبیل فراهم آید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *