0

رویداد توانمندسازی «شهید اصلانی» در قائن برگزار می‌شود

رویداد توانمندسازی «شهید اصلانی» در قائن برگزار می‌شود
بازدید 44

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد بنی خزاعی صبح چهارشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: نشست فرهنگی تبیینی با عنوان «شهید اصلانی» با موضوع «پیشرفت محله با جهاد تبیین» به همت بنیاد هدایت و اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی با حضور ۱۵۰ نفر برگزار می‌شود.
راهیار بنیاد هدایت در استان خراسان جنوبی ادامه داد:، رویداد توانمندسازی با عنوان «شهید اصلانی» با حضور امامان محلات هدف و سایر کنشگران و فعالان دینی، تربیتی و فرهنگی مساجد امروز ۱۶ اسفند ماه درقائن برگزار می‌شود.
بنی خزاعی گفت: این دوره به همت بنیاد هدایت و اداره کل تبلیغات اسلامی تبلیغات اسلامی در ادامه دوره توانمندسازی حلقه‌های میانی و کنشگران مساجد و محلات به ویژه امامان جمعه پایگاه‌های اجتماعی و مناطق آسیب‌پذیر از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱۸ اسفند به مدت یک روز در مسجد غدیر شهر قائن برگزار می‌شود.
وی افزود: این رویداد که شبیه آن با عنوان رویداد «آرمان» در کشور برگزار شده بود با سخنرانی اساتیدی از قم و با حضور مسؤولان واحدهای کانون فرهنگی، پایگاه بسیج، پایگاه‌های قرآنی، هیأت‌های هفتگی، امور رسانه مساجد و محلات برگزار می‌شود و پایه و اساس این برنامه جهاد تبیین است.
راهیار بنیاد هدایت در استان خراسان جنوبی یادآور شد: گفتنی است گعده و نشست‌های موضوعی و تخصصی نیز در حاشیه این دوره میان امامان محلات و مساجد با کنشگران و فعالان فرهنگی برپا خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *