0

۱۵۴ هزار صورت وضعیت جابه جایی مسافر در استان سمنان صادر شد

۱۵۴ هزار صورت وضعیت جابه جایی مسافر در استان سمنان صادر شد
بازدید 38

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا طحان ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری استان سمنان ضمن بیان اینکه طی یازده ماهه سال جاری ۱۵۴ هزار صورت وضعیت جا به جایی مسافر در استان سمنان صادر شده است، ابراز داشت: خوشبختانه توانستیم به افزایش سطح رضایت مردم در این بخش دست پیدا کنیم.
وی ضمن بیان اینکه یک میلیون و ۱۵۰ مسافر در استان طی مدت مذکور جا به جا شدند، افزود: ارتقا کیفی خدمات حمل و نقل مسافر در دستور کار قرار دارد که در این راستا نظارت کافی صورت می‌گیرد.
معاون اداره کل راهداری استان سمنان ضمن بیان اینکه ۳۲ شرکت حمل و نقل مسافر در استان فعال است، ابراز داشت: این تعداد مسافر توسط همین شرکت‌های حمل و نقل جا به جا شدند.
طحان ضمن بیان اینکه در آستانه عید نوروز نظارت بر فعالیت شرکت‌های حمل و نقل استان سمنان افزایش خواهد یافت، تصریح کرد: عملکرد شرکت‌ها و فعالان بخش حمل و نقل استان نیز با هدف افزایش ایمنی و تسهیل خدمات دهی به مردم مورد رصد قرار خواهد گرفت.
وی افزود: مسافران می‌توانند هر گونه انتقاد و پیشنهاد در حوزه حمل و نقل مسافر را به سامانه ۱۴۱ انتقال دهند تا موضوع مورد رسیدگی واقع شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *