0

کشف بیش از ۵ هزار قلم مواد محترقه غیرمجاز در مشگین شهر

کشف بیش از ۵ هزار قلم مواد محترقه غیرمجاز در مشگین شهر
بازدید 36

نیکروز سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تعداد ۵ هزار و ۶۱ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران کلانتری ۱۱ فرهنگیان کشف شد.
وی خاطرنشان کرد: در تداوم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد محترقه، ماموران کلانتری ۱۱ فرهنگیان شهرستان مشگین شهر در ۲ عملیات جداگانه موفق به کشف ۵ هزار و ۶۱ عدد انواع مواد محترقه و ۳ کیلو مواد اولیه ساخت مواد محترقه دست ساز غیرمجاز شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر افزود: کشفیات این میزان مواد محترقه در بازرسی از منزلی مسکونی در خیابان شهید مدنی و یک واحد صنفی در خیابان امام به دست آمد.
سلیمانی با اشاره به ارزش ۲۰۰ میلیون ریالی کشفیات این دو عملیات گفت: در این عملیات‌ها دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
وی با بیان اینکه استفاده و به کارگیری مواد محترقه به ویژه برای نوجوانان و کودکان در آستانه عید نوروز خطرناک است، تصریح کرد: شهروندان باید کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب‌ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند.
سلیمانی ادامه داد: شهروندان در صورت داشتن هرگونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش و یا نگهداری مواد محترقه مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *