0

مربیان مجرب فنی و حرفه‌ای در تنگستان حضور یابند

مربیان مجرب فنی و حرفه‌ای در تنگستان حضور یابند
بازدید 72

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی چهارشنبه شب در آئین معارفه رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان تنگستان عنوان داشت: فنی و حرفه‌ای یکی از دستگاه‌هایی است که به عنوان مولد محسوب می‌شود زیرا هرچه از این دستگاه استفاده بهتر شود به اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رفاه مردم کمک خواهد شد.
فرماندار تنگستان تصریح کرد: خیلی از خواسته‌هایی که در جامعه وجود دارد می‌توان با استفاده از ظرفیت فنی و حرفه‌ای برآورده کرد.
وی یاد آور شد: خیلی از جاهایی که انتظار داریم با مهارت، کسب تجربه و با دانش توسعه یابد مجموعه فنی و حرفه‌ای می‌تواند در این زمینه بخوبی ایفای نقش کند.
وی اضافه کرد: اگر به پیشینه فنی و حرفه‌ای تنگستان طی چند سال گذشته نگاه کنیم زحمات و تلاش‌های صورت گرفته جای تقدیر و تشکر دارد.
لطفی با اشاره به اینکه مدیر جدید فنی و حرفه‌ای تنگستان باید با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشد، ادامه داد: مدیر جدید فنی و حرفه‌ای تنگستان باید در جهت شناسایی افرادی که نیاز مند آموزش‌های مهارت افزایی می‌باشد تلاش کند.
فرماندار تنگستان افزود: با توجه به اینکه متقاضیان مهارت افزایی در شهرستان وجود دارد ولی رشته‌های متفاوت به خاطر نبود استاد برگزار نمی‌شود و در واقع آموزش‌های لازم در شهرستان انجام نمی‌گردد.
وی بیان کرد: نیاز است مربیان مجرب در حوزه فنی و حرفه‌ای در تنگستان حضور یابند و آموزش‌های لازم کسب مهارت‌های مختلف به متقاضیان ارائه دهند.
لطفی اضافه کرد: باید در فنی و حرفه‌ای مهارت‌هایی آموزش داده شود که سبب اشتعال زایی و کار برای افرادی آموزش دیده شود.
فرماندار تنگستان افزود: در اعتبارات سال آینده منابعی جهت تقویت فنی و حرفه‌ای شهرستان تنگستان در نظر گرفته خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *