0

جشن روز بوشهر با حضور اهالی و مسافران در ساحل برگزار شد

جشن روز بوشهر با حضور اهالی و مسافران در ساحل برگزار شد
بازدید 33

امیر حسین احمد پور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جشن بزرگ روز بوشهر علاوه بر خانواده‌های بوشهری میزبان خانواده‌های مسافران مهمان بوشهر بود.
وی تصریح کرد: این جشن بزرگ با اجرای مجری هنرمند بوشهری سعید نوذری در میان حضور پرشور شهروندان بوشهری و مسافران برگزار شد و لحظاتی شاد و مفرح را در کنار ساحل خلیج فارس برای خانواده‌ها رقم زد.

احمد پور اضافه کرد: نورافشانی آسمان، اجرای مسابقه بین خانواده‌ها و اهدای جوایز، اجرای موسیقی زنده توسط هنرمند بوشهری اکبر ابراهیمی از جمله برنامه‌های این جشن بود.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت: اجرای مسابقات شطرنج، شوتبال، فریبزی، گل کوچک، بازی‌های رایانه‌ای، داژبال، جشن شادی و بازی کودکان محیطی شاد برای خانواده‌های بوشهر و مسافران به وجود آورده بود که با استقبال آنان همراه بود.

این جشن با حضور رئیس شورای شهر، مدیر کل اداری و مالی استانداری، رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر بوشهر، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر و مسؤلان شهرداری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در کنار خانواده‌های بوشهری و مسافران برگزار شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *