0

اجرای ششمین مرحله سفره مهربانی باتهیه ۱۰۰۰بسته معیشتی در کرمانشاه

اجرای ششمین مرحله سفره مهربانی باتهیه ۱۰۰۰بسته معیشتی در کرمانشاه
بازدید 34

سید جعفر امامیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح‌های رضوی به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز در استان کرمانشاه، اظهار کرد: ششمین مرحله از سفره مهربانی ویژه ماه مبارک رمضان و سال نو به همت خادم یاران رضوی و خیرین استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.
وی افزود: طرح سفره مهربانی با تهیه یک هزار بسته معیشتی در حال آماده سازی برای روزهای پایانی سال جاری است.
دبیر کانون خدمت رضوی در استان کرمانشاه تصریح کرد: بسته‌های معیشتی با عنوان دست‌های مهربانی در روزهای پایانی سال از طریق شبکه‌های محلی خادم یاران بین خانواده‌های نیازمندی که از پیش شناسایی شدند توزیع می‌شود.
امامیان با بیان اینکه در این طرح یک میلیارد تومان برای تهیه بسته‌های معیشتی صرف شده، خاطرنشان کرد: هر بسته معیشتی برای خانواده‌های نیازمند بیش از یک میلیون تومان برآورد شده تا در هر بسته اقلام مورد نیاز و اساسی آنها از جمله مرغ، برنج و خرما و… قرار داده شود.
وی در پایان به برگزاری همایش کمک‌های مومنانه در حسینیه شهدای کرمانشاه اشاره و عنوان کرد: عموم مردم نیز می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۶۶۸۴۴۰۶۱ با شناسه واریز ۲۲۰۰۱۱۱۶۶ به نام آستان قدس رضوی کمک و مشارکت‌های مومنانه خود را واریز کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *