0

احتمال بارش‌های پراکنده در مناطقی از اصفهان/ هوا ۴درجه گرم می‌شود

احتمال بارش‌های پراکنده در مناطقی از اصفهان/ هوا ۴درجه گرم می‌شود
بازدید 37

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ناپایدار بودن وضعیت جوی استان تا اوایل هفته آینده، اظهار داشت: آسمان طی این مدت در بیشتر مناطق به صورت صاف تا کمی ابری خواهد بود و در ساعات بعدازظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید و احتمال بارش پراکنده و خفیف در برخی مناطق غرب و شمال اصفهان وجود دارد.
وی افزود: شدت وزش باد فردا جمعه به ویژه در نیمه غربی تا مرکز استان پیش‌بینی می‌شود که این شرایط در مناطق مستعد و شرق اصفهان با خیزش گردوخاک محلی همراه است.
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان همچنین از نفوذ سامانه بارشی از روز دوشنبه و بارندگی در سطح استان خبرداد.
آقایی با اشاره به افزایش ۲ تا چهار درجه‌ای دمای هوا طی ۲۴ ساعت پیش رو، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۰ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به چهار درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.
به گفته وی، بویین میاندشت با کمینه دمای پنج درجه سلسیوس زیر صفر و خور و بیابانک با بیشینه دمای ۲۳ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان خواهند بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *