0

منتخبان مجلس تنها پیگیر مطالبات مردم باشند

منتخبان مجلس تنها پیگیر مطالبات مردم باشند
بازدید 33

به گزارش خبرنگار مهر، سعید ایرانی جم عصر پنجشنبه در جلسه پایانی سال‌جاری با مطالبه‌گران اصناف و بازاریان اردبیل، اظهار کرد: فرآیند طولانی انتخابات را در قالب جامعه اسلامی اصناف و بازاریان پشت سر گذاشتیم و حضور و مشارکت مردم در انتخابات نشان داد که همچنان نظام اسلامی ما از پشتوانه عظیم مردمی و حمایت‌های همه‌جانبه آنها بهره‌مند است.
وی تصریح کرد: امیدواریم این انتخابات و نتایج آن برای کشور و استان اردبیل خوش‌یومن بوده و منتخبان سعی کنند تا با اولویت حل مشکلات استان و مردم پرچم خدمت رسانی را بلند کرده و در این مسیر گام بردارند.
دبیر جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل فعالیت 12 کمیته جامعه اسلامی اصناف و بازاریان را یادآور شد و گفت: از سال آینده پالایش حقیقی در این حوزه انجام می‌دهیم تا اعضای کمیته‌ها با تخصص و تبحر و به عنوان فرهیختگان شهرمان انتخاب شده و در این مجموعه وارد فعالیت شوند.
ایرانی جم افزود: ما در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی، اجتماعی، فرهنگیان، اساتید و… سال آینده تلاش خواهیم کرد تا از ظرفیت متخصصان استفاده کرده و روحیه مطالبه‌گری خود را از مسئولان و مدیران ارتقا دهیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: قطعا هدف‌گذاری ما استقلال فکری و تصمیم‌گیری‌های این مجموعه با اعمال مشوق صحیح متخصصان در ابعاد مختلف است و امیدواریم کاستی‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی را دیگر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها که پیش رو است، تکرار نکنیم.
دبیر جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل اضافه کرد: با تحلیل درست و واقع‌بینانه از نتایج انتخابات و آرایی که مردم به صندوق‌ها ریخته‌اند، بر این باوریم که فضای دوقطبی انتخابات در کشورمان در حال تغییر و تحول اساسی است و جریان مردمی انتخابات یک جریان مستحکمی است که کاندیداهای با کارکرد و شایستگی مناسب می‌توانند در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، در این جلسه رؤسا و اعضای کمیته‌های 12گانه جامعه اسلامی اصناف و بازاریان به بیان دیدگاه‌های خود پرداخته و خواستار رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت انتخابات مجلس شورای اسلامی و راهبری جریان مستقل جامعه اسلامی اصناف و بازاریان شده و از دبیر این جامعه خواستند تا اجازه ندهند عده‌ای با نام انجمن اسلامی اصناف و بازاریان فعالیت‌های همسو با این جامعه را در حوزه‌های مختلف انجام داده و یا حرکت‌های جامعه اسلامی اصناف و بازاریان را زیر سؤال ببرند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *