0

امدادگران هلال‌احمر زنجان ۲ مفقودی ارتفاعات طارم را نجات دادند

امدادگران  هلال‌احمر زنجان ۲ مفقودی ارتفاعات طارم را نجات دادند
بازدید 40

به گزارش خبرگزاری مهر، داوود مهرگان اظهار داشت: شامگاه چهارشنبه مفقود شدن ۲ نفر موتور سوار مرد ۴۰ و ۳۵ ساله و مصدوم شدن آنها در منطقه ییلاقی دیزاب طارم به ندای امداد گزارش داده شد.
سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار داشت: بلافاصله تیم عملیاتی پنج نفره کوهستان همراه با خودروی کمک‌دار و تجهیزات کوهستان برای جستجو و نجات اعزام شدند.
وی گفت: پس از ساعت‌ها تلاش برای جستجو در برف و کولاک و مه شدید در ارتفاعات منطقه ییلاقی توسط تیم عملیاتی هلال احمر، افراد مفقودی را در بامداد روز جاری پیدا کردند. مهرگان تاکید کرد: تیم عملیاتی این افراد را به کلبه‌ای در داخل منطقه ییلاقی دیزاب منتقل و به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی اقدام به شب مانی کردند.
سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: با روشن شدن هوا تیم عملیاتی کوهستان همراه با ۲ فرد پیدا شده حرکت کرده و ساعت ۱۵:۱۴ امروز عملیات پایان یافت.
وی گفت: هموطنان هشدارهای هواشناسی را جدی گرفته و از صعود به ارتفاعات در شرایط جوی نامناسب خودداری کنند. مهرگان، از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *