0

انتخابات در استان بوشهر سالم و باشکوه برگزار شد

انتخابات در استان بوشهر سالم و باشکوه برگزار شد
بازدید 63

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر پنجشنبه در جمع دست‌اندرکاران و عوامل برگزاری انتخابات استان بوشهر اظهار کرد: ملت ایران و مردم همیشه در صحنه استان بوشهر با حضور و مشارکت باشکوه اهداف دشمنان را ناکام کردند.
وی با بیان اینکه در انتخابات ۱۱ اسفند بی‌طرفی مسئولان دستگاه‌ها و دست‌اندرکاران مورد توجه ویژه قرار گرفت افزود: رأی و نظر شورای نگهبان برای همه مردم و مسئولان ملاک عمل بود و این مهم سبب ارتقا همدلی و اتحاد وصف‌ناپذیر مردم، مسئولان، عوامل و مجریان انتخاباتی در همه بخش‌ها شد.
استاندار بوشهر با قدردانی از حضور و مشارکت باشکوه مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در این عرصه مهم سیاسی، اجتماعی مردم پیروز میدان بودند و تمام اهداف دشمنان شکست خورد.
وی با بیان اینکه استکبار جهانی و مزدوران آن از مدت‌ها قبل برای حضور حداقلی ملت ایران در انتخابات برنامه‌ریزی کرده بودند گفت: جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف بارها آمریکا را تحقیر و ذلیل کرده است ولی سردمداران آمریکای جنایتکار همواره توطئه و دسیسه علیه ملت ایران در برنامه خود دارد و هر روز ترفند جدیدی برنامه‌ریزی می‌کند ولی هوشیاری ملت ایران این توطئه‌ها را خنثی کرده است.
محمدی‌زاده از تحقق ۴ مؤلفه مورد تأکید مقام معظم رهبری در انتخابات استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: انتخابات استان بوشهر ۱۱ اسفند در امنیت و سلامت کامل برگزار شد و رقابت قابل توجه نامزدهای انتخاباتی بر مشارکت باشکوه مردم اضافه کرد.
وی حضور آحاد مردم استان بوشهر در عرصه‌های مختلف در انتخابات ۱۱ اسفند را مورد ستایش قرار داد و بیان کرد: مشارکت باشکوه کارکنان صنعت نفت، گاز، پتروشیمی در مناطق مختلف استان بوشهر از جمله سکوهای نفتی و گازی قابل توجه و درخور تحسین بود.
استاندار بوشهر تلاش و خدمات ستاد انتخابات استان بوشهر را مورد تقدیر قرار داد و گفت: انتخابات استان بوشهر آرام‌ترین، سالم‌ترین و باشکوه‌ترین انتخابات ثبت شد.
وی با بیان اینکه آیت‌الله حسینی بوشهری از حوزه بوشهر و آیت‌الله صفایی بوشهری از حوزه تهران به‌عنوان نمایندگان مجلس خبرگان رهبری انتخاب شدند، تصریح کرد: همچنین مردم چهار نماینده مجلس انتخاب کردند که امیدوارم با همدلی و هم‌افزایی شاهد توسعه و عمران و آبادانی و پیشرفت استان باشیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *