0

فعال شدن فرودگاه نیاز اساسی شاهرود/ مطالبه مردم پاسخ داده شود

فعال شدن فرودگاه نیاز اساسی شاهرود/ مطالبه مردم پاسخ داده شود
بازدید 39

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی شاهرودی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلا مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه مردم با حضور همیشگی خودشان در عرصه‌های مختلف همواره پاسخ یاوه گویان را دادند، ابراز داشت: در انتخابات اخیر نیز علیرغم تلاش دشمن برای کاستن از مشارکت مردم پای صندوق‌های رأی شاهد حضور پرشکوه آحاد مختلف جامعه بودیم.
وی ضمن بیان اینکه این مشارکت و همراهی مردم باید با پاسخ درست نمایندگان منتخب در رفع مشکلات همراه شود، افزود: انتظار می‌رود نمایندگان با فرماندار و امام جمعه شهر همراه شده و چالش‌ها را در کنار هم رفع کنند.
خطیب موقت نماز جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه رئیس جمهور در آینده نزدیک به استان سفر خواهد کرد، ابزار داشت: از منتخب مردم انتظار می‌رود در این سفر از فرصت استفاده کرده و خواسته‌های عمومی مردم را یادآور شود.
سعیدی شاهرودی ضمن بیان اینکه تأمین آب پایدار مهمترین خواسته شاهرودی‌ها است، تصریح کرد: فعال کردن فرودگاه و ایجاد گمرک مستقل نیز دیگر خواسته‌های به جد و مورد نیاز مردم شاهرود که باید در این سفر به فعلیت برسد.
وی ضمن بیان اینکه تمام ارکان موجود در شهر باید برای با همفکری و تعامل به دنبال رفع مشکلات موجود در شاهرود باشد، افزود: اگر این ارکان هر کدام سر جای خودشان به خدمت پرداخته و در کنار آن به حل موضوعات مهم شهر بپردازند هیچکس ضرر نخواهد کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *