0

انتخابات ۱۱ اسفند نمایشگاه شکست تحریم دشمن بود

انتخابات ۱۱ اسفند نمایشگاه شکست تحریم دشمن بود
بازدید 40

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد با اشاره به برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند اظهار کرد: بدون تردید این انتخابات رنگ و بوی حماسه و جهاد دارد و دشمن بیش از هرکس می‌داند که بازنده اصلی این آوردگاه جبهه استکبار بوده است.
وی با بیان اینکه اینک نوبت کندوکاو در نقاط ضعف و قوت و آموزه‌ها و عبرت‌های این انتخابات مهم است، افزود: دو راهبرد امنیت و سلامت با برنامه‌ریزی خوب مسئولان و مجریان، در همه سطوح و رده‌های برقراری امنیت و برگزاری کم‌نقص انتخابات بحمدالله در تراز مطلوب انجام شد.
امام جمعه محمودآباد بیان کرد: در بعد امنیتی علیرغم هجمه‌ها و تهدیدهای سنگین دشمنان داخلی و خارجی، شاهد یک انتخابات امن به‌معنای واقعی بودیم.
وی تصریح کرد: در بُعد سلامت نیز علیرغم برخی تخلفات در تبلیغات انتخاباتی که باید ریشه‌یابی و علاج شود، شاهد انتخابات سالم با کمترین شکایت‌ها، در سطح ملی و کلان بودیم.
حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: انتخابات یازدهم اسفندماه به رغم فضاسازی‌های رسانه‌ای تا حدود زیادی رقابتی بود و از همه سلایق مختلف در آن شرکت داشتند.
وی با بیان اینکه برخی فضاسازی‌ها و مظلوم‌نمایی‌ها نیز در این باره بیشتر بزرگ‌نمایی برای اهداف حزبی و جناحی است، اضافه کرد: البته با برنامه‌ریزی بهتر، می‌شد فضای رقابتی پرشورتری را رقم زد. در این بخش نباید از نقش مهم و مؤثر و بی‌بدیل صدا و سیما در این میدان خصوصاً با راه‌اندازی ۲۰۰ شبکه تلویزیونی غفلت کرد.
امام جمعه محمودآباد عنوان کرد: علی رغم جنگ جهانی رسانه‌ای و شناختی در یکسال گذشته و نیز وجود مشکلات عدیده معیشتی و اقتصادی حضور مردم در نوع خود یک جهاد بزرگ و حماسه‌ساز بشمار می‌آید که راهبرد شیطانی تحریم را و کاهش مشارکتِ زیر ۲۰ درصد را درهم شکست..
وی با بیان اینکه چالش بزرگ انتخابات اخیر افزایش مرددین برای حضور در انتخابات بود، گفت: دستگاه رسانه‌ای و سیاسی کشور در قانع کردن این مرددین که حدود سی درصد بودند، ضعیف عمل کرد و ابرگفتمان انتخاباتی شکل گرفته در فضای انتخابات نیز متناسب برای ایجاد انگیزه حضور در مرددین نبود.
حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه عدم شرکت در انتخابات به‌معنای قهر از نظام نیست، اظهار کرد: حضور بالای ۴۰ درصدی در انتخابات اخیر یعنی حلقه سخت مشارکت در ایران ۴۰ درصد است که رقم بالا و قابل توجهی محسوب می‌شود.
وی عنوان کرد: بررسی شرایط موجود نشان می‌دهد که با همه سختی‌ها و فشارهای اقتصادی به‌ویژه در ۵ سال اخیر و با تبلیغات گسترده و سنگین رسانه‌ها و دشمنان داخلی و خارجی برای تحریم انتخابات، و امید دشمنان به مشارکت ۱۰ تا ۲۵ درصدی، مشارکت ۴۰ درصدی ملت ایران پاسخ محکمی است به این دشمنان و در حقیقت این بار ملت ایران دشمنان خود را تحریم کردند و در این جنگ نابرابر، پیروز ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی است و شکست‌خورده دشمنان داخلی و خارجی این ملت هستند.
امام جمعه محمودآباد تاکید کرد: انتخابات یازدهم اسفندماه برای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، نمایشگاه شکست تحریم انتخابات و جنگ رسانه‌ای سنگین دشمن در یکسال اخیر بود که چهار راهبرد امنیت و سلامت و رقابت را به شکل مطلوب داشت و راهبرد مشارکت نیز به شکل مقبول محقق شد. این انتخابات البته پیام‌ها و آموزه‌ها و عبرتهایی نیز در پی داشت که باید بدان توجه گردد تا در ادوار آینده شاهد تحقق مشارکت حداکثری و فراگیر باشیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *