0

ملت بزرگ ایران با حضور خود در انتخابات دشمنان را تحریم کردند

ملت بزرگ ایران با حضور خود در انتخابات دشمنان را تحریم کردند
بازدید 43

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رحیمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساوه با اشاره به حضور مردم در انتخابات اظهار کرد: با بررسی شرایط موجود می‌توان اذعان کرد با تمام دشواری‌ها و فشارهای اقتصادی به ویژه در ۵ سال اخیر همچنین تبلیغات گسترده و سنگین رسانه‌ها و دشمنان داخلی و خارجی برای تحریم انتخابات، امید دشمنان به مشارکت ۱۰ تا ۲۵ درصدی بود اما حضور بیش از ۴۰ درصدی ملت ایران پاسخ محکمی به دشمنان بود.
امام جمعه ساوه گفت: این بار ملت ایران دشمنان خود را تحریم کردند و در این جنگ نابرابر، پیروز ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی رقم خورد.
حجت الاسلام رحیمی ادامه داد: دشمن بداند حساب جاری انقلاب در نزد بانک قلوب ملت ایران همیشه پر است، طی ۴ دهه گذشته یک لحظه هم خالی نبوده است.
امام جمعه ساوه تاکید کرد: مسؤولان باید وحدت خود را حفظ کنند و در خدمت مردم باشند و بدانند بدون این مردم و منهای ولایت هیچ هستند.
حجت الاسلام رحیمی افزود: تلاش اقشار مختلف مردم، مسئولان و فعالان جبهه انقلاب در شکل گیری این مشارکت تأثیرگذار بوده اما همه اقشار فوق از ظرفیت کامل خود برای جهاد تبیین استفاده نکردند و اقدامات تبیینی جدی هم گاهی دیرهنگام بود.
وی به سالروز تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی اشاره کرده و گفت: این بنیاد به فرمان امام در سال ۱۳۵۸ و به منظور رسیدگی به مسائل رفاهی، مادی، معنوی و فرهنگی خانواده‌های شهدا و نیز احیا و حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی و زنده نگه داشتن یاد شهیدان و حفظ آثار آنان تأسیس شد.
امام جمعه ساوه در ادامه با اشاره به سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، بهترین بستر برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی توسط مردم و قرارگاه مبارزه با جنگ نرم دشمنان است.
حجت الاسلام رحیمی به نقش کانون‌های مساجد در صف مبارزه با جنگ ترکیبی دشمن اشاره کرد و گفت: جوانان مسجدی پرورش یافته مسجد بر اساس اصول و ارزش‌های دینی و اسلامی هستند که از این رو با توطئه‌های دشمن در این عرصه آشنا بوده و می‌توانند به عنوان سربازان این جنگ در صف مقدم باشند.
وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بهترین مکان برای رشد فعالیت‌های فرهنگی و دینی جامعه هستند، تصریح کرد: باید فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با جدیت بیشتر و برنامه‌ریزی جامع در راستای تقویت و تداوم فعالیت‌های مسجد محور تلاش کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *