0

۱۱ اسفند پایداری مردم به انقلاب و نظام اسلامی را نشان داد

۱۱ اسفند پایداری مردم به انقلاب و نظام اسلامی را نشان داد
بازدید 36

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم دهقانی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران شهرستان بجستان اظهار کرد: حضور پررنگ مردم شهرستان بجستان در انتخابات ۱۱ اسفند ماه جای قدردانی و مرحبا گفتن دارد و زبان از وصف آن قاصر است.
امام جمعه بجستان افزود: اینکه امامین انقلاب فرمودند تداوم نظام و پیروزی نظام از آن مردم است مفهوم آن روز ۱۱ اسفند ماه تحقق یافت.
وی ضمن اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان ماه برکت و رحمت و مغفرت، ماه محبت و دوستی و زدودن کینه‌ها و نگرش بر رفتارمان است.
دهقانی افزود: باید از این فرصت استفاده کنیم و خودسازی کنیم تا با دل‌های پاک به میهمانی خدا برویم.
امام جمعه بجستان در ادامه ضمن تشکر از حضور پر رنگ مردم شهرستان بجستان در پای صندوق‌های رأی در ۱۱ اسفند اظهار کرد: حضور پررنگ مردم شهرستان جای قدر دانی و مرحبا گفتن دارد و زبان قاصر است از وصف آن و نشان داد مردم ما همیشه پای نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و هستند.
وی گفت: دشمنان طوفانی از تبلیغات علیه انتخابات در پیش گرفته بودند و تمام تلاش خود را به کار بستند مردم پای صندوق‌های رأی نیایند ولی بازهم مردم همیشه در صحنه ما نقشه‌هایشان را خنثی کردند. دهقانی افزود: آماری که بدخواهان نظام داده بودند مشارکت ۱۰ الی ۲۰ درصد در کشور بود اما بالای ۴۰ درصد در کشور و در شهرستان بجستان بالغ بر ۷۰ درصد در پای صندوق‌های رأی حضور یافتند.
خطیب نماز جمعه بجستان ضمن تبریک به نماینده منتخب مردم بیان کرد: از این پس همه مردم و مسؤولین و همه کاندیدها باید با اتحاد و انسجام در کنار هم باشند تا از دردهای جامعه کاسته شود و در جهت رفع مشکلات منطقه گام‌های بزرگی برداشته شود.
وی در پایان از عوامل امنیتی و اجرایی و نظارتی انتخابات شهرستان بجستان که بدون کوچک‌ترین خدشه و در امنیت کامل انتخابات ۱۱ اسفند ماه را برگزار کردند، تشکر و قدردانی کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *