0

مشارکت ۸۴ ‌درصدی مردم اردستان در انتخابات یازدهم اسفند

مشارکت ۸۴ ‌درصدی مردم اردستان در انتخابات یازدهم اسفند
بازدید 36

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام منصور صابری در خطبه‌های نمازجمعه اردستان، اظهار داشت: ملت ایران اسلامی هفته گذشته با حضور در انتخابات در مقابل تمام تهدیدهای دشمنان مقاومت کردند چرا که تبلیغات رسانه‌های معاند بر علیه جمهوری اسلامی جهت ایجاد ناامیدی میان مردم برای عدم مشارکت حداکثری در انتخابات بوده است.
وی افزود: مردم شهرستان اردستان با حضور پرشور خود در انتخابات ثابت کردند که همچنان پایبند به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و مشارکت ۸۴ درصدی مردم شهرستان اردستان در انتخابات رقم خورد.
امام جمعه موقت اردستان خاطرنشان کرد: از عوامل اجرایی و نظارتی شهرستان اردستان جهت برگزاری انتخابات قدردانی می‌شود و پیروز میدان در این انتخابات مردم و انقلاب بودند اما متأسفانه برخی از افراد در این انتخابات اخلاق و تقوا را باختند.
حجت الاسلام صابری تصریح کرد: مردم اردستان شایسته بهترین‌ها هستند اما متأسفانه در ایام انتخابات برخی بی‌اخلاقی‌ها و توهین‌هایی صورت گرفت که رهبر انقلاب نیز در خصوص عدم بی‌اخلاقی‌ها تذکر داده بودند و افراد باید به بیانات رهبری توجه داشته باشند.
وی با اشاره به قرارگیری در آستانه شب عید، بیان کرد: مافیای خودرو، مسکن، مواد غذایی و اقلام حیاتی باید دستشان از سفره مردم کوتاه شود، ملت ایران نجیب و صبور هستند و اگر نقد و اعتراضی دارند به‌حق است بنابراین از همه مسؤولان خواهش داریم فکری به حال زندگی مردم کنند چرا که این گرانی حق مردم نیست.
امام جمعه موقت اردستان ادامه داد: در هفته نیکوکاری قرار داریم و در آستانه شب عید باید به فکر افراد نیازمند و فقیران شهرستان باشیم، کمیته امداد نیز در این شهرستان بیش از دوهزار خانوار را تحت پوشش خود دارند و برای حمایت از نیازمندان، آماده دریافت کمک‌های مردمی است.
حجت الاسلام صابری با اشاره به کمک برای مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان، اضافه کرد: در هفته درختکاری و منابع طبیعی نیز قرار داریم، طبیعت مال همه مردم است و بنابراین مردم باید در مراقبت از آنان تلاش و کوشش کنند چرا که یک وظیفه شرعی و قانونی است.
وی تصریح کرد: ۲۲ اسفند روز شهدا و راهیان‌نور است، آرامش، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدا است که در نقاط مختلف کشور برای سربلندی ایران جان خود را فدا کردند بنابراین نباید شهدا را فراموش کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *