0

کاهش دما در اردبیل طی روزهای آینده دور از انتظار نیست

کاهش دما در اردبیل طی روزهای آینده دور از انتظار نیست
بازدید 37

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی و پیرو هشدار صادره شماره ۷۷ سطح زرد همچنان طی چهار روز آینده شرایط جوی در شمال غرب کشور ناپایدار بوده و آسمان استان در بیشتر ساعات نیمه ابری تا ابری خواهد بود.
وی افزود: امروز و فردا ضمن وزش باد، تنها در بعضی ساعات و در مناطقی از استان بارش باران گاهی به صورت رگبار موقتی و در مناطق کوهستانی و ارتفاعات به صورت برف انتظار می‌رود.
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: اما از شنبه شب تا قبل از ظهر دوشنبه با تقویت سامانه بارشی و نفوذ پرفشار سطح زمین به منطقه، علاوه بر کاهش دمای هوا، در بیشتر مناطق استان بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.
کوهی با بیان اینکه بارش در مناطق شمالی به صورت باران اما در مناطق مرکزی و جنوبی به صورت برف خواهد بود، ادامه داد: بنابراین روزهای یکشنبه و دوشنبه هوای سردی در سطح استان به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان خواهیم داشت.
وی خاطرنشان کرد: از روز سه شنبه هفته آینده با پایداری شرایط جوی، آسمان استان صاف تا نیمه ابری شده و دمای هوا به ویژه در طول روزها روند افزایشی خواهد داشت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *