0

توان مردم برای تأثیرگذاری در حوزه خانواده استفاده شود

توان مردم برای تأثیرگذاری در حوزه خانواده استفاده شود
بازدید 48

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر جمالی بعد از ظهر جمعه در آئین افتتاح رویداد جامعه پرداز در بوشهر اظهار داشت: اگر بخواهیم سطح تأثیرگذاری کارها را در جامعه ببینیم باید از مردم کمک گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: بخش‌های قابل‌توجهی در سطح جامعه برای حل معضلات آسیب‌های اجتماعی در حوزه خانواده، جمعیت و هویت زن فعال هستند که فعالیتشان دارای پراکندگی است و به همین دلیل قدرت تأثیرگذاری آنها کم است.
جمالی اضافه کرد: در صورتی که گروه‌های مختلف فعال در حوزه خانواده، جمعیت و هویت زن همدیگر را بشناسند و در فعالیت‌هایشان هم‌پوشانی داشته باشند قدرت تأثیرگذاری آنها بیشتر می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوان استان بوشهر گفت: رویداد جامعه پرداز شروعی برای فعالان حوزه خانواده، جمعیت و هویت زن است که توانایی همدیگر را بشناسند و به‌صورت مشترک و توان بیشتر در این حوزه کار کنند که حتماً تأثیرگذاری فعالیتشان نیز بیشتر می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *