0

موضوعات حوزه خانواده و جمعیت در رویداد جامعه پرداز بررسی می‌شود

موضوعات حوزه خانواده و جمعیت در رویداد جامعه پرداز بررسی می‌شود
بازدید 65

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مرادی بعد از ظهر جمعه در آئین افتتاح رویداد جامعه پرداز در بوشهر اظهار داشت: رویداد جامعه پرداز فرصتی برای آشنایی همه کنشگران حوزه خانواده، جمعیت و هویت زن است.
وی تصریح کرد: هدف این رویداد کسب اطلاعات مختلف از گروه‌های مردمی فعال در حوزه خانواده، جمعیت و فرزند آوری است.
مرادی افزود: آشنایی و تعامل گروه‌های فعال در حوزه خانواده، جمعیت و فرزند آوری از اهداف رویداد جامعه پرداز است.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در این رویداد فضایی فراهم شده است که این گروه‌ها همدیگر را بشناسند و در تعامل با یکدیگر فعالیت‌هایشان را ادامه دهند.
وی بابیان اینکه حل مساله از اهداف دیگر این رویداد است اضافه کرد: مباحث حوزه‌های مختلف خانواده با تأکید بر موضوعات اختصاصی استان بوشهر در حوزه ازدواج، خانواده، طلاق، فرزند آوری، جمعیت و هویت زن به بحث و بررسی گذاشته می‌شود و در انتها برای مسائل مطرح‌شده راهکار تعریف می‌شود.
مرادی افزود: گروه‌ها با همکاری و تعامل با همدیگر با عملیات مشترکی که تعریف می‌کنند مسائل مطرح‌شده در استان بوشهر را حل می‌کنند.
وی تصریح کرد: دوره‌های آموزشی در حوزه خانواده، جمعیت و فرزند آوری نیز توسط اساتید مدعو برای گروه‌های مختلف برنامه‌ریزی شده است.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: از عملیات‌های مشترک تعریف‌شده گروه‌های حاضر در این رویداد توسط اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر و معاونت جوانان وزارت ورزش حمایت می‌شود.
وی گفت: سمن رسم زندگی بهتر مجری این رویداد در استان بوشهر است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *