0

انعقاد تفاهم‌نامه علوم پزشکی آبادان و مرکز تحقیقات سلامت کشور

انعقاد تفاهم‌نامه علوم پزشکی آبادان و مرکز تحقیقات سلامت کشور
بازدید 48

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز جمعه «جلیل عرب خردمند» مسئول مرکز تحقیقات سلامت دفاعی مؤسسه بهداری رزمی دفاع مقدس کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تفاهم‌نامه با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به امضا رسید.
وی اضافه کرد: با توجه به این تفاهم‌نامه قرار بر این شد که به صورت سالیانه در دهه ابتدایی اسفند شاهد برگزاری همایش سلامت دفاعی کشور در جنوب غرب خوزستان باشیم.
عرب خردمند ادامه داد: با توجه به اینکه ششم اسفند سالگرد بمباران بیمارستان صحرایی خاتم‌الانبیاء و شهادت شهیدان دکتر رهنمون و خداپرست و هشتم اسفند نیز سالروز جنایت دیگر حوزه سلامت یعنی بمباران شیمیایی بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) است، دهه ابتدایی آخرین ماه سال برای برگزاری همایش مذکور انتخاب شده است.
وی بیان کرد: همچنین مقرر شد که سال آینده در روزهای یکم تا سوم اسفندماه شاهد برگزاری همایش ملی سلامت دفاعی کشور باشیم.
این مقام مسئول حوزه سلامت تصریح کرد: اگر تا سال آینده شرایط برگزاری بیمارستان صحرایی علی ابن ابیطالب مهیا شد، همایش را در این محل برگزار خواهیم کرد و در غیر این صورت در بیمارستان امام حسین میزبان این رویداد خواهد بود.
وی گفت: از دانشجویان و محققان این حوزه می‌خواهیم که مقالات خود را برای داوری در همایش مذکور آماده کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *