0

شهدای رودبار قهرمان لیگ والیبال گیلان شد

شهدای رودبار قهرمان لیگ والیبال گیلان شد
بازدید 62

امیر کاظمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات بیشتر مسابقات لیگ والیبال گیلان اطهار کر: لیگ والیبال گیلان با حضور ۸۰ تیم از شهرهای مختلف استان شروع به کار کرد و بعد از برگزاری ۱۰ هفته مسابقات جذاب به فینال رسید.
دبیر هیأت والیبال گیلان با اشاره به بالا بودن سطح کیفی مسابقات والیبال این استان بیان کرد: گیلان در حوزه ورزش به ویژه والیبال حرف برای گفتن دارد و می‌توان با برنامه ریزی و تصمیم گیری های درست در آوردگاه‌های ملی عرض اندام کنیم.
کاظمی با اشاره به کیفیت خوب و قابل قبول مسابقات لیگ والیبال گیلان بیان کرد: تیم‌ها در این لیگ با انجام ۳۱ مسابقه به صورت رفت و برگشت این تورنمت استانی را پشت سر گذاشتند.
وی از برگزاری مسابقات فینال و رده بندی لیگ والیبال گیلان در رشت خبر داد و افزود: در بازی فینال این رقابت‌ها تیم شهدای رودبار موفق شد با شکست ماسال به قهرمانی برسد.
به گفته دبیر هیأت والیبال گیلان، تیم‌های سفیر ماسال و سجاد فومن به‌ترتیب به مقام دوم و سوم رقابت‌های لیگ والیبال استان رسیدند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *