0

توسعه و اصلاح بیش از ۲۶۰ کیلومتر شبکه توزیع آب شرب در گیلان

توسعه و اصلاح بیش از ۲۶۰ کیلومتر شبکه توزیع آب شرب در گیلان
بازدید 34

علیرضا غیاثی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی سال جاری، به منظور تأمین آب شرب بهداشتی و پایدار، در مناطق شهری و روستایی ۱۷ شهرستان استان، عملیات توسعه شبکه توزیع آب شرب به طول ۲۰۷ کیلومتر با اعتبار ۸۴۷ میلیارد ریال اجرایی و برای ۵ هزار و ۹۰۰ خانوار شهری و روستایی امکان بهره مندی از آب شرب سالم فراهم شد.
غیاثی افزود: همچنین با توجه به قدمت بالا و فرسودگی شبکه توزیع آب در برخی از مناطق استان جهت افزایش پایداری شبکه و کاهش هدر رفت آب شرب به منظور افزایش رضایتمندی مشترکین، با برنامه ریزی مناسب و بر اساس اولویت بندی، ۵۳ کیلومتر از شبکه فرسوده در اقطار مختلف با اعتباری بالغ بر ۲۹۶ میلیارد ریال، مورد اصلاح و بازسازی قرار گرفت و یک هزار و ۴۵۵ رشته انشعاب آب شرب اصلاح و استاندارد سازی شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان محل تأمین اعتبار اجرای این عملیات را منابع عمرانی و درآمدهای جاری شرکت عنوان کرد و ادامه داد: ۷۱ میلیارد ریال از اعتبار هزینه شده از محل تبصره ۳ تأمین شده است.
غیاثی گفت: در راستای ارتقای کیفیت آب شرب و افزایش سطح رضایت مشترکین از خدمات ارائه شده توسط شرکت، از اول سال تا کنون، شبکه توزیع آب شرب به طول ۸ هزار و ۹۹ کیلومتر در سطح شهرها و ۹ هزار و ۳۶۰ کیلومتر در حوزه روستایی استان با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۲۹ میلیارد ریال مورد شستشو قرار گرفت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *