0

اعزام دانشجویان چهارمحال و بختیاری به اردوی علمی مشاور باشی

اعزام دانشجویان چهارمحال و بختیاری به اردوی علمی مشاور باشی
بازدید 43

به گزارش خبرنگار مهر، خلجی مسئول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری امروز شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص اعزام دانشجویان بیان داشت: یکی از دغدغه‌های امام خامنه ای (مدظله العالی) جهت نیل به تمدن اسلامی، تحول در متون علوم انسانی متناسب با معارف اسلامی است.
وی تصریح کرد: به همین مناسبت بسیج دانشجویی به عنوان یک مجموع پیشران بنا دارد در قالب اردوهای علمی تخصصی با عنوان اردوهای شتاب، دانشجویان رشته‌های علوم انسانی را با مجموعه‌های پژوهشی و اساتید برجسته پیشتاز در این امر آشنا کند.
خلجی افزود: به همین منظور تعداد ۸۰ نفر از دانشجویان خواهر دانشگاه‌های استان که در رشته‌های مشاوره و روانشناسی و علوم تربیتی مشغول به تحصیل هستند به همراه دو تن از اساتید ایشان جهت زیارت و بازدید از مؤسسات پژوهشی برتر شهر قم و گفتگو با اساتید ایشان عازم قم شدند.
وی خاطرنشان کرد: در این دوره به مدت سه روز دانشجویان ضمن زیارت حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) و مسجد مقدس جمکران، از دانشگاه جامعه الزهرا، مؤسسه امام خمینی (ره) و مؤسسه طلوع روزهای خدا بازدید می‌کنند.
خلجی بیان داشت: امید است ضمن بهره مندی حداکثری دانشجویان از این اردو، اندیشه و معارف مطرح شده در راستای تحول علوم انسانی و اسلامی سازی آنها در دانشگاه‌های استان تسری پیدا کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *