0

دوره رشد و توانمندسازی دستیاران فرمانداران در یاسوج برگزار شد

دوره رشد و توانمندسازی دستیاران فرمانداران در یاسوج برگزار شد
بازدید 41

به گزارش خبرنگار مهر، معاون ستاد حکمرانی مردم نهاد ریاست جمهوری ظهر شنبه در حاشیه برگزاری این دوره گفت: یکی از اقدامات در راستای تحقق مردمی سازی و حفظ شأن نظارت، تصمیم گیری و اجرا حضور دستیاران مردمی سازی در کنار استانداران، فرمانداران و مدیران کل است که در بسیاری از استان‌ها محقق شده است.
مهدی دهقان افزود: فرآیند رسیدن به برنامه مردمی‌سازی نیازمند هماهنگی، برنامه‌ریزی و ضرورت هم‌افزایی بین دستیاران استان‌ها است.
وی اظهار داشت: در چهار منطقه نشست‌هایی با حضور دستیاران مردمی‌سازی ۱۵ استان برگزار شده و یا برگزار می‌شود که جلساتی مبتنی بر آموزش و برنامه‌ریزی است.
دهقان تصریح کرد: اجرای این طرح به این دلیل است که ما ما در پایان دولت سیزدهم بتوانیم به الگوهای موفق مردمی سازی در امر نظارت، اقدام و مشارکت نخبگان در زمینه تصمیم گیری و تصمیم‌سازی نائل شویم.
وی با بیان اینکه دوره رشد و توانمندسازی دستیاران فرمانداران در امر مردمی سازی دولت با حضور دستیاران مردمی سازی استان‌های چهارمحال و بختیاری و بوشهر به میزبانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است، گفت: مردمی سازی یکی از مطالبات مقام معظم رهبری است که در ابتدای دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفت و با صدور بیانیه گام انقلاب نقشه راه انقلاب اسلامی مشخص شد و مقام معظم رهبری مسئله به میدان آوردن مردم و قیام جوانان را به عنوان اصلی‌ترین، مهمترین و مبنایی‌ترین مسیر بیان کردند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *