0

لزوم پرداخت تسهیلات به متقاضیان واحدهای تولیدی در کردستان

لزوم پرداخت تسهیلات به متقاضیان واحدهای تولیدی در کردستان
بازدید 38

به گزارش خبرنگار مهر، علی نوری شامگاه شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن شهدای گمنام استانداری تشکیل شد، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی در بخش صنعت و معدن استان کردستان فعالیت دارند که ۷,۰۷۰ میلیارد ریال تسهیلات اعلامی برای بخش صنعت استان بوده است.
وی بیان کرد: در سال جاری از این میزان سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته و از این میزان نیز تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان بر لزوم پرداخت تسهیلات به متقاضیان توسط بانک‌ها تاکید کرد و گفت: بانک‌ها مؤسسات خدماتی هستند که از مهمترین رسالت‌های آنها پرداخت تسهیلات به متقاضیان است.
نوری توسعه کردستان را مستلزم حمایت درست دانست و تصریح کرد: حمایت به موقع و درست باعث توسعه و پیشرفت کردستان می‌شود.
وی از تغییر رویکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از سال آینده خبر داد و گفت: در این کارگروه به موضوعاتی که در توسعه زیرساخت‌های مرزی، صنعتی و گردشگری اثرگذارند، پرداخته می‌شود.
بختیار خلیقی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان نیز از برگزاری ۲۱۰ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد و اضافه کرد: در این کارگروه یک‌هزار و ۸۸۵ پرونده بررسی و در نهایت سه هزار و ۳۲۸ مورد تصویب شده‌اند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *