0

آمادگی کامل راهداری هرمزگان برای مقابله با سیل احتمالی

آمادگی کامل راهداری هرمزگان برای مقابله با سیل احتمالی
بازدید 41

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس شرفی بیان کرد: نشست کمیته بحران در خصوص بارانهای موسمی استان هرمزگان برگزار و اکیپ های راهداری با آمادگی ۱۰۰ درصدی در شهرستان های میناب، رودان، سیریک، جاسک و بشاگرد تقسیم شدند.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان افزود: با توجه به تجربه مدیریت سیل در جنوب استان، در حال حاضر با تمام توان لجستیکی و اعزام ماشین‌آلات سنگین به شهرستان‌ها بر اساس اولویت‌های موردنظر طبق اهمیت راه‌ها، در حوزه راهداری برای مقابله با بحران احتمالی آمادگی لازم را داریم.
وی با اشاره به استقرار گروه‌های راهداری در مسیرهای ارتباطی جاسک و بشاگرد، میناب، رودان، سیریک و سایر مناطق شرق هرمزگان خاطرنشان کرد: راهداران پرتلاش استان با تمام توان در حال آماده‌باش و گشت زنی در مسیرها هستند و به‌محض وقوع هرگونه حادثه، نسبت به رفع آن اقدام خواهند کرد. شرفی افزود: تمرکز نیروهای راهداری در مناطقی است که مستعد وقوع سیلاب هستند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *