0

شناسایی بیش از ۳هزار انشعاب غیرمجاز آب در استان زنجان

شناسایی بیش از ۳هزار انشعاب غیرمجاز آب در استان زنجان
بازدید 36

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد نادرخانی اظهار کرد: از این تعداد انشعاب غیرمجاز، بیش از ۲ هزار فقره تبدیل به مجاز گردیده و باقی کنتورها نیز به مرور تعیین تکلیف خواهند شد.
وی افزود: بیشترین تعداد انشعابات غیرمجاز شناسایی شده در استان به ترتیب در شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره بوده است.
مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان بیان کرد: عملیات شناسایی انشعابات غیر مجاز با هدف توزیع عادلانه آب، پیشگیری از هدر رفت آب و کمک به ذخیره این نعمت الهی انجام می‌شود.
وی گفت: در راستای مدیریت مصرف مشترکین نیز تا کنون نزدیک به ۶۰۰۰ دستگاه کنتور خراب مشترکین نیز در سطح استان تعویض شده است.
به گفته نادرخانی: طرح تعویض کنتورهای خراب مشترکین با هدف قرائت صحیح کنتور، پایش مصرف دقیق مشترکین و مدیریت مصرف آب اجرا می‌شود.
این مسؤول به واگذاری ۷ هزار فقره انشعاب جدید طی سال جاری نیز اشاره کرده و گفت: با واگذاری این تعداد انشعاب، تعداد کل انشعاب واگذار شده در استان به بیش از ۳۸۳ هزار فقره رسید.
گفتنی است استان زنجان با جمعیت یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر با ۲۱ شهر و بیش از ۶۰۰ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *