0

فضاهای آموزشی در استان بوشهر تقویت می‌شود/ تکمیل ۱۳۳ مدرسه

فضاهای آموزشی در استان بوشهر تقویت می‌شود/ تکمیل ۱۳۳ مدرسه
بازدید 37

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده شنبه‌شب در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش باید به مسائل محتوایی ورود کند و تأثیر لازم را بر افزایش کیفیت تعلیم و تربیت در مدارس بگذارد.
وی بیان کرد: هنرستان فنی حاج جاسم با تأمین اعتبار توسط سازمان انرژی اتمی، احداث می‌شود که باید بزودی ساز و کار و مقدمات این مهم فراهم شود تا با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی، کلنگ زنی شود.
استاندار بوشهر ادامه داد: در کنار نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، با عنایت به کارویژه‌های آموزش و پرورش بوشهر در سال آینده، سال ۱۴۰۳ در استان بوشهر سال آموزش و پرورش با محوریت معلم و دانش آموز خواهد بود.
وی با تقدیر از نقش آموزش و پرورش در افزایش مشارکت انتخابات تصریح کرد: آموزش و پرورش بویژه معلمان و فرهنگیان و رای‌اولی‌ها در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در استان نقش مهمی داشتند و عملکرد این قشر قابل تقدیر است.
محمدی زاده با اشاره به استخدام بیش از هزار و ۱۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: معلمان جدید الاستخدام باید سه ماه تحت آموزش دانشگاه فرهنگیان، جایگاه معلمی را بشناسند و شگردهای تعلیم و تربیت را فرا بگیرند تا با کیفیت مطلوبی، تدریس کنند.
وی همچنین خواستار تأمین منابع مالی برای تکمیل فضاهای آموزشی جدید شد و گفت: تکمیل بیش از ۱۳۳ مدرسه توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان از موارد مهمی است که باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد.
استاندار بوشهر اضافه کرد: استفاده از ظرفیت‌های جدید مولد سازی از مسائل مهمی است که آموزش و پرورش در ساخت مدارس باید از این ظرفیت نهایت استفاده را ببرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *