0

ورزشکاران سمبل و الگوی اخلاقی جامعه هستند

ورزشکاران سمبل و الگوی اخلاقی جامعه هستند
بازدید 42

به گزارش خبرنگار مهر، جواد محمدی عصر یکشنبه در مراسم تجلیل از قهرمانان، داوران و مربیان اسکیت استان اصفهان اظهار کرد: خوشبختانه رشته اسکیت در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته و جای بسی افتخار دارد که در بخش آقایان و بانوان مربیان و ورزشکاران ملی، از استان اصفهان هستند.
وی ورزشکاران را سمبل و الگوی اخلاقی جامعه دانست و افزود: انتظار می‌رود ورزشکاران ما الگویی برای اخلاق و شخصیت در جامعه باشند. دوره‌های مقام آوری و قهرمانی کوتاه است، اما باید در این بازه رشد اخلاقی نیز در اولویت قرار بگیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان وی ادامه داد: امیدوارم همواره اسکیت استان روی ریل موفقیت و افتخار گام بردارد و شاهد افتخارآفرینی روز افزون ورزشکاران اصفهانی در میادین ملی و بین المللی اسکیت باشیم.
وی پتانسیل اسکیت را در استان اصفهان بالا دانست و گفت: تلاش ما در اداره کل ورزش و جوانان این است که فضای فعالیت ورزشکاران را در راستای افتخارآفرینی در بهترین، امن‌ترین و آرام‌ترین حالت ممکن فراهم کنیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *