0

آزادی ۳۰۰ زندانی جرایم غیرعمد استان مرکزی در سال جاری

آزادی ۳۰۰ زندانی جرایم غیرعمد استان مرکزی در سال جاری
بازدید 38

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سعید جزایی عصر یکشنبه جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندان غیرعمد، اظهار کرد: در این آئین ۴۹۸ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان غیرعمد استان مرکزی، پرداخت شد.
وی با بیان اینکه سال گذشته نیز ۲۳۳ زندانی با مساعدت خیرین استان مرکزی آزاد شدند، گفت: امسال نیز ۳۰۰ زندانی جرایم غیرعمد این استان آزاد شدند که از این تعداد ۱۶ نفر زن هستند.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: از این میزان بدهی، ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض ستاد دیه استان، ۱۵ میلیارد تومان مساعدت بانک‌ها، ۱۰ میلیارد تومان کمک خود محکومان، ۳۷۷ میلیارد تومان تعامل و مساعدت دستگاه قضا و ۸۵ میلیارد تومان نیز به دلیل گذشت شکات از بدهی خود، پرداخت و منجر به آزادی زندانیان غیرعمد شد.
حجت الاسلام جزایی با بیان اینکه کاهش تعداد زندانیان از رویکردهای اصلی قوه قضائیه است، افزود: تمام ظرفیت‌ها بکار گرفته می‌شود تا هیچ زندانی جرایم غیرعمد در زندان نباشد.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: شماره حساب‌های ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۸۲۰۷ نزد بانک ملی ایران و ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۴۷۷۵۳۷ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای کمک‌های مردمی در آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد دایر است و امید است همگان در این حسن گلریزان خداپسندانه مشارکت کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *