0

رزمایش بزرگ اربعین محور وحدت شیعه در جهان شده است

رزمایش بزرگ اربعین محور وحدت شیعه در جهان شده است
بازدید 34

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری بعد از ظهر یکشنبه در نشست مشترک مواکب مردمی خانقین عراق و جمعی از مواکب مردمی استان کرمانشاه، خدمت‌گزاری به زائران حضرت اباعبدالله‌الحسین (علیه‌السلام) را نشانه عشق به وجود مقدس حضرت سیدالشهداء (علیه‌السلام) و شهدای کربلا خواند و اظهار کرد: این عشق در طول تاریخ حتی لحظه‌ای از حرارت نیفتاده است.
وی خدمت‌گزاری به زوار حسینی (علیه‌السلام) را برخاسته از تقوای قلبی دانست و عنوان کرد: وجود مقدس امام حسین (علیه‌السلام)، نام مقدس ایشان و حادثه عظیم عاشورا از شعائر الهی هستند و طبعاً کربلا و اربعین و نام شهدای با عظمت کربلا نیز از شعائر الهی می‌باشند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه کوشش مواکب مردمی بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: تلاش شما خدام اربعین باعث می‌شود که این راه زنده بماند و این پرچم در اهتزاز باشد تا زمینه ظهور وجود مقدس حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) فراهم شود و حضرت پرچم یالثارات‌الحسین (علیه‌السلام) را در عالم برافراشته کند.
امام‌جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه آنچه در اربعین اتفاق می‌افتد یک حادثه بزرگ بین‌المللی است، عنوان کرد: بیش از بیست میلیون جمعیت در یک نقطه و در یک زمان خاص براساس یک هدف مقدس و برای نشان‌دادن یک راه بسیار باشکوه و ماندگار تجمع می‌کنند که نظیر آن در کل دنیا وجود ندارد. کربلا نشان قیام، استقامت و ایستادگی پای دین خدا تا لحظه شهادت است و شما محور وحدت شیعه در کل دنیا شده‌اید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *