0

ضرورت معرفی سرمایه های گذشته به نسل جدید

ضرورت معرفی سرمایه های گذشته به نسل جدید
بازدید 66

به گزارش خبرنگار مهر، پوریا جلالی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم روز بزرگداشت حکیم نظامی، شاعر شهیر قرن ۶ هجری و سراینده منظومه‌های خسرو و شیرین و لیلی و مجنون، اظهار کرد: در برگزاری برنامه‌های فرهنگی از اقدامات جزیره‌ای پرهیز خواهیم کرد و با تمامی مجموعه‌ها همکاری لازم را خواهیم داشت.
وی افزود:: امیدواریم بتوانیم گام‌های مؤثری را برای بزرگداشت مفاخر فرهنگ و هنر برجسته کشور و استان برداریم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه فرهنگ و هنر غنی ایرانی در طول انقلاب شکوهمند اسلامی حفظ و برای ترویج آن اقدامات لازم صورت گرفته است، گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی بود و هویت اصیل ایرانی را حفظ کرد.
وی با اشاره به اینکه توسعه نباید مانعی برای پاسداشت آداب و رسوم و فرهنگ و هنر این یک سرزمین باشد، عنوان کرد: در کشورهای همسایه اگرچه پیشرفت‌هایی صورت گرفته اما زبان و فرهنگ آنها تحت تأثیر فرهنگ کشورهای دیگر قرار گرفته است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی توانست با توجه به حوزه فرهنگی آن را در طول سالیان حفظ و برای پویایی آن تلاش کند.
جلالی با بیان اینکه حوزه فرهنگ یکی از ارکان اقتدار کشور است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با وجود بررسی تمامی شرایط کشور اما به حوزه فرهنگ توجه ویژه دارند و مشاهده می‌کنید که با اهالی فرهنگ و هنر از کتاب، موسیقی، شعر و ادبیات جلسات پیوسته‌ای را برگزار و نکات خود را اعلام می‌کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *