0

برای ارتقای روابط با کرمانشاه آماده و مشتاق هستیم

برای ارتقای روابط با کرمانشاه آماده و مشتاق هستیم
بازدید 38

به گزارش خبرنگار مهر، هوال ابوبکر بعد از ظهر یکشنبه پس از دیدار با محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در محل استانداری سلیمانیه، با ابراز خرسندی و تشکر از پاسخ مثبت استاندار کرمانشاه به دعوت وی و حضور در سلیمانیه، ابراز امیدواری کرد که این دیدار و گفتگوها منشأ اقدامات مؤثر و رونق تعاملات تجاری، فرهنگی، گردشگری و سرمایه‌گذاری در ۲ استان شود.
استاندار سلیمانیه با اشاره به جایگاه ویژه این استان در کشور عراق گفت: سلیمانیه ظرفیت‌ها و در عین حال نیازهای متعددی در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی و فرهنگی دارد و ما برای ارتقای روابط با استان کرمانشاه آماده و مشتاق هستیم.
وی با اشاره به اینکه بدخواهان از تحکیم روابط اقلیم کردستان عراق با ایران و کرمانشاه نگرانند، اظهار کرد: ما از حمایت‌ها و همراهی‌های جمهوری اسلامی بسیار متشکریم و علاقمندیم که ارتباطات خود را با ایران و به ویژه کرمانشاه افزایش دهیم.
در این دیدار معاونان اقتصادی و عمرانی استانداری، مشاور استاندار در امور عراق، مدیران کل امنیتی-انتظامی، گمرکات و جهاد کشاورزی استان، استاندار کرمانشاه را همراهی کردند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *