0

آمادگی کامل اورژانس اردبیل برای چهارشنبه آخر سال

آمادگی کامل اورژانس اردبیل برای چهارشنبه آخر سال
بازدید 39

به گزارش خبرنگار مهر، سعید مهری عصر یکشنبه در جلسه طرح امداد سلامت نوروزی اظهار کرد: اورژانس ۱۱۵ استان اردبیل در راستای خدمات‌رسانی به حوادث احتمالی در چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروزی و مسائل ترافیکی در حالت آماده باش کامل قرار دارد.
وی با بیان اینکه از اول اسفند تاکنون، ۱۲ نفر در اثر انفجار مواد محترقه در سطح استان مصدوم شدند، گفت: مواد محترقه باید استاندارد باشد و از محل‌های استاندارد خریداری شود تا منجر به بروز حوادث بی‌برگشت نباشد.
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه سن در معرض خطر نوجوان و جوان است، ادامه داد: تقاضا داریم خانواده‌ها مراقب فرزندان خود باشند و از خرید و استفاده از مواد محترقه غیر استاندارد ممانعت کنند.
علی محمدیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در دانشگاه و رسیدگی به امور جاری به صورت پیوسته، عملیاتی و جهادی، خواستار جلوگیری از هدر رفت منابع، اقتصاد سلامت محور، جلوگیری از کسورات، نظارت مستمر بر انجام وظایف همکاران، انبارداری اصولی و استفاده از ظرفیت خیرین شد.
وی همچنین بر آمادگی مراکز درمانی، بهداشتی، داروخانه‌ها، اورژانس‌ها، اکیپ‌های نظارتی بهداشتی، فوریت‌های پزشکی و سایر مراکز خدماتی در چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروزی تاکید کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *