0

تحقق هزار میلیارد تومان از مصوبات سفر رییس جمهور به خراسان جنوبی

تحقق هزار میلیارد تومان از مصوبات سفر رییس جمهور به خراسان جنوبی
بازدید 41

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی؛ حمید جهانشاهی با تاکید بر استفاده‌ی حداکثری از توان فنی و مهندسی عوامل بومی استان گفت: مشاوران و پیمانکاران بازوان توانمند اجرایی دولت هستند و جایگاه ویژه‌ای در توسعه استان دارند و حمایت همه جانبه از آنان را یکی از وظایف سازمان برشمرد.
وی یکی از رسالت‌های مهم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را تسهیل مسیر توسعه استان دانست و اظهار داشت: در راستای تحقق این هدف تمام تلاش خود را در جهت ارائه بهتر و سریع‌تر خدمات به جامعه مشاوران و پیمانکاران خواهیم داشت.
وی بررسی و تبادل نظر در خصوص چالش‌ها و مشکلات موجود، تخصیص اعتبارات سفر ریاست محترم جمهور و شنیدن دغدغه‌های اصلی جامعه پیمانکاران استان را از مهمترین محورها و موضوعات شاخص و با اهمیت این نشست عنوان کرد.
وی تکمیل زیرساخت‌های استان خراسان جنوبی را یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران دانست و با اشاره به تحقق ۹۰ درصدی مصوبات سفر رئیس جمهور به استان از ابلاغ حدود هزار میلیارد تومان از محل این مصوبات خبر داد.
وی گسترش عدالت، عمران، آبادانی، تحقق اهداف توسعه پایدار و جبران عقب ماندگی‌ای گذشته در بخش‌های مختلف را از برنامه‌های محوری در مسیر توسعه دانست.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم اقدامات چشم‌گیری در این راستا صورت گرفته که این مهم در نتیجه تلاش و حضور پیمانکاران در اجرای برنامه‌های عمرانی در مناطق مختلف و دور افتاده استان بوده است.
جهانشاهی تصریح کرد: این نشست با هدف تقدیر از زحمات اعضا و کارگروه‌های ذیل شورای فنی، ایجاد فرصت و امکانی برای طرح دیدگاه‌ها و نظرات پیمانکاران و فعالین بخش خصوصی انجام شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *