0

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه منصوب و معارفه شد

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه منصوب و معارفه شد
بازدید 35

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر دوشنبه طی حکمی سرهنگ جلال پشوتن به عنوان معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه منصوب و در مراسمی با حضور سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه معارفه شد.
در این مراسم از زحمات سرهنگ محمدرضا یاری معاون سابق اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه تجلیل شد و همچنین وی با اشاره به حضور ۲۷ ماهه خود در معاونت اجتماعی، اظهار کرد: در این مدت موفق‌های خوبی به دست آمد که بخش اعظمی از آنها به خاطر تلاش‌ها و زحمات همکارانمان در این مجموعه بود.
سرهنگ یاری ادامه داد: امروز معاونت اجتماعی با بهره گیری از نیروهای توانمند و متخصص در حوزه‌های مختلف نظیر اطلاع رسانی، مشاوره، آموزش، برآورد اجتماعی و … حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و توانسته وجهه انتظامی را در جامعه ارتقا ببخشد.
وی در پایان با ابراز خرسندی از انتصاب سرهنگ پشوتن به عنوان معاون اجتماعی، وی را از مدیران توانمند و با اخلاق انتظامی استان دانست و برای او آرزوی موفقیت کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *