0

۴۳۵ هزار نفر در مازندران تحت پوشش طرح های فاضلاب هستند

۴۳۵ هزار نفر در مازندران تحت پوشش طرح های فاضلاب هستند
بازدید 67

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده ظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون دو هزار انشعاب فاضلاب با برخورداری ۸۷ هزار نفر در شهرهای مازندران نصب شد.
وی افزود: در این مدت هزار و ۱۷۰ فقره در شهر ساری، ۲۹۵ فقره در بابل، ۲۱۲ فقره در نوشهر، ۱۵۴ فقره در بابلسر، ۱۰۳ فقره در چالوس ۶۶ و فقره انشعاب فاضلاب در جویبار نصب شد و در مجموع ۲۷ هزار و ۲۰۱ آحاد از انشعاب فاضلاب برخوردار شدند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه تاکنون در مجموع ۶۳ هزار و ۷۳۹ فقره انشعاب فاضلاب با بهره مندی ۱۵۸ هزار و ۳۵۴ آحاد در سطح مازندران نصب شد، تصریح کرد: در شهر ساری ۲۶ هزار و ۱۵۱ مشترک، در بابل ۱۸ هزار و ۳۹۳ مشترک، در بابلسر پنج هزار و ۹۸۹ مشترک، در نوشهر پنج هزار و ۶۶۷ مشترک، در جویبار چهار هزار و ۵۰۸ مشترک و در چالوس سه هزار و ۳۱ مشترک اقدام به نصب انشعاب فاضلاب خود کردند.
مدیرعامل آبفای مازندران، جمعیت تحت پوشش فاضلاب در استان را ۴۳۵ هزار و ۷۱۳ نفر دانست و گفت: حفظ محیط زیست، منابع آبی و سلامت عمومی جامعه از جمله مزایای نصب و جاری سازی فاضلاب توسط مشترکان است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *