0

آماده باش تمامی آتش‌نشانان یزد در آخرین چهارشنبه سال

آماده باش تمامی آتش‌نشانان یزد در آخرین چهارشنبه سال
بازدید 37

سعید پاک سرشت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۴۲ آتش‌نشان در شیفت کاری و ۹۰ نیرو نیز آماده به کار ویژه چهارشنبه آخر سال آماده باش هستند.
وی عنوان کرد: پویش نه به چهارشنبه سوری خطرناک در راستای افزایش ایمنی و کاهش حوادث در این مناسبت راه اندازی شده و امیدواریم که شهروندان هم نهایت همراهی را داشته باشند تا این مناسبت به شادی طی شود.
پاک سرشت، خواستار مراقبت خانواده ها از فرزندان برای کاهش خطرات احتمالی شد و افزود: حمل، نگهداری و استفاده از مواد محترقه نیاز به شرایط مشخصی دارد و هرگونه ضربه، گرما و آسیب زدن به این مواد منجر به انفجار و در نهایت آتش‌سوزی و خسارت جانی و مالی می‌شود.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد خواستار همراهی والدین با فرزندان برای جلوگیری از پنهان کاری و استفاده از مواد محترقه خطرناک شد و اظهار امیدواری کرد: با همراهی شهروندان و تلاش آتش‌نشانان شاهد کمترین حوادث و اتفاقات در چهارشنبه سوری پیش رو باشیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *