0

استفاده از اورژانس دونده برای اولین در چهارشنبه سوری امسال تهران

استفاده از اورژانس دونده برای اولین در چهارشنبه سوری امسال تهران
بازدید 41

به گزارش خبرنگار مهر، محمداسماعیل توکلی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران درباره تمهیدات اورژانس استان تهران برای خدمت رسانی به مصدومان احتمالی چهارشنبه سوری اظهار کرد: ۲۸۶ دستگاه آمبولانس در سطح استان تهران در مناطقی که در سال‌های گذشته پرخطر ارزیابی شده‌اند استقرار خواهند داشت.
وی گفت: تمام مرخصی‌ها برای کارکنان ستادی و عملیاتی نیز در چهارشنبه سوری لغو شده است و امسال برای اولین بار از نیروهای اورژانس دونده در سطح شهر در مراسم چهارشنبه سوری استفاده می‌کنیم تا در صورت وجود ازدحام یا افزایش بار ترافیکی و عدم امکان ورود خودروهای امدادی به محل حادثه، تکنسین اورژانس خود را بر بالین بیمار برساند و بتواند به آسیب دیدگان خدمات درمانی را ارائه دهد.
رئیس اورژانس تهران گفت: دو فروند بالگرد اورژانس هوایی برای چهارشنبه آخر سال در حالت آماده باش قرار خواهد داشت.
وی گفت: نمایندگان سازمان اورژانس تهران در ۱۲ بیمارستان مهم تهران از جمله فارابی، شهید مطهری، سینا، امام خمینی (ره) و غیره، حضور خواهند داشت و با تمام بیمارستان‌های سطح استان تهران برای آمادگی و خدمت رسانی به مصدومان احتمالی چهارشنبه سوری هماهنگی‌های لازم انجام شده است؛، همچنین تا پایان وضعیت مأموریتی، اتوبوس آمبولانس‌ها در سطح شهر فعال خواهند بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *