0

طرح «دیدار» در مشهد به صورت پایلوت اجرا می‌شود

طرح «دیدار» در مشهد به صورت پایلوت اجرا می‌شود
بازدید 40

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاح رسمی طرح دیدار، سکوهای دائمی خرید حضوری و اینترنتی عرضه کالاهای اساسی معیشتی و تنظیم بازار به مناسبت استقبال از بهار و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در طرح دیدار اقلام و کالاهای اساسی بین ۸ تا ۳۰ درصد زیر قیمت مصرف کننده عرضه می‌شوند.
فرماندار بیان کرد: مردم علاوه بر اینکه از کالابرگ استفاده می‌کنند از تخفیف نیز برخوردار می‌شوند.
وی گفت: طرح دیدار در مشهد به صورت پایلوت اجرا می‌شود و پس از بررسی نقاط ضعف و قوت این طرح، در سطح کشور انجام خواهد شد.
داوری افزود: یکی از نقاط قوت طرح دیدار این است که اگر افراد خصوصی و ادارات در این طرح تفاهم نامه ببندند می‌توانند سه برابر اعتبارشان خرید انجام دهند و علاوه بر آن تخفیف ۸ تا ۳۰ درصدی را هم استفاده کنند که به نفع مصرف کننده است.
فرماندار مشهد افزود: در حال حاضر ۱۰۰ فروشگاه در مشهد در این طرح قرار دارد که فروشگاه‌ها و بانک‌ها در نرم افزار این طرح مشخص شده‌اند و فروشگاه‌هایی که در آینده به این طرح اضافه شوند در نرم افزار جای گذاری می‌شوند.
وی گفت: این طرح همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شده است.
داوری با بیان اینکه ما به دنبال ایجاد فضای رقابتی برای کاهش قیمت در فروشگاه‌ها هستیم، ادامه داد: امکان دارد که این طرح را فروشگاه، اپلیکیشن و برندهای دیگر نیز اجرا کنند که این به نفع مردم است و هدف و شعار اجرای این طرح «تغییری جدید به نفع مردم» است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *