0

پایش تصویری جاده‌های کرمان باید تقویت شود

پایش تصویری جاده‌های کرمان باید تقویت شود
بازدید 40

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی فداکار، ظهر سه شنبه در ستاد پیشگیری و کاهش تصادفات استان کرمان گفت: کاهش تصادفات حاصل کار جمعی است و ضرورت دارد که بین دستگاه‌های اجرایی هم‌افزایی باشد و مصوبات پیگیری و مشکلات حل شود.
وی با اشاره به کنترل و نظارت بر تصادفات در شهر به واسطه پایش تصویری گفت: در جاده‌ها نیز باید از تمام ظرفیت‌ها برای کنترل و کاهش تصادفات استفاده کرد، جمع‌بندی ترددها به صورت روزانه انجام شود تا بتوانیم در صورت بروز حادثه به موقع عمل کنیم.
استاندار کرمان ادامه داد: برای برخورد جدی با رانندگان متخلف، تخلفات و خودروهای حادثه‌ساز مکاتبات با دادستانی باید صورت گیرد و ترددها در جاده‌ها کنترل شود.
فداکار، اعلام شرایط جوی و وضعیت تردد در جاده‌ها برای مسافران را مهم دانست و گفت: راهداری تاکنون در این مورد اقدامات خوبی انجام داده است، اطلاع‌رسانی و ساخت کلیپ‌های آموزشی و پخش آن در فضای مجازی به کاهش تصادفات کمک می‌کند.
استاندار کرمان، با اشاره به نقش روشنایی معابر در کاهش تصادفات گفت: استان کرمان به دلیل گستردگی، شاهد ترددهای جاده‌ای زیادی است و به نسبت جمعیت ممکن است تصادفات هم بیشتر شود که قابل مقایسه با استان‌های دیگر نیست و باید تدابیر کنترلی روی آن دیده شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *