0

تشریح چگونگی مشارکت در پویش بزرگ «آیه‌های زندگی»

تشریح چگونگی مشارکت در پویش بزرگ «آیه‌های زندگی»
بازدید 36

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام عباس عبدالهی بیان کرد: همه دستگاه‌های قرآنی و فرهنگی با همراهی مفسران، مبلغان، ائمه جماعت، متولیان جلسات جز خوانی و تفسیر و تدبر قرآن کریم در سراسر استان سمنان در یک حرکت هم افزا و همزمان با سراسر کشور، برنامه آیه‌های زندگی موسوم به مسطورا را اجرایی می‌کنند.
وی با بیان اینکه انس بیشتر همه مردم ایران با ۳۰ الی ۵۰ آیه محوری قرآن کریم، محور اصلی طرح مسطورا است، افزود: در این طرح روزانه آیه‌ای مطرح می‌شود تا مردم در آن تدبر کرده و آن را در عمل فردی و خانوادگی و اجتماعی شأن جاری کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: هر جا با قرآن بودیم موفق عمل کرده و از گردنه‌های فردی و جمعی به سلامت عبور کرده‌ایم و این محور اصلی طرح آیه‌های زندگی است.
به گزارش مهر، علاقمندان می‌توانند برای پیوستن به این پویش عدد ۵ را به سامانه ۳۰۰۰۱۳۴۴ ارسال نمائید.
گفتنی است مسابقه روز اول ماه رمضان این طرح به شرح ذیل است:
کدام آیه مبارکه، قرآن را کتاب هدایت معرفی می‌کند؟ ۱- آیه ۲ سوره مبارکه بقره ۲- آیه ۱۵۰ سوره مبارکه نساء ۳- آیه ۳۱ سوره مبارکه توبه ۴- آیه ۴۶ سوره مبارکه سبا عدد گزینه صحیح را به شماره ۳۰۰۰۱۳۴۴ پیامک کنید

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *