0

طرح جمع‌آوری و تفکیک پسماند از مبدا در اردبیل آغاز شد

طرح جمع‌آوری و تفکیک پسماند از مبدا در اردبیل آغاز شد
بازدید 38

به گزارش خبرنگار مهر، محمود صفری ظهر سه‌شنبه در آئین آغاز اجرای طرح جمع‌آوری و تفکیک پسماند و ضایعات خشک از مبدا اظهار کرد: این طرح پس از سال‌ها بلاتکلیفی با همکاری شهرداری و بخش خصوصی کلیک خورد و نرم‌افزار مربوطه با عنوان «آرتازیست» رونمایی شد.
وی با بیان اینکه با اجرای این طرح در شهر اردبیل از ترویج زباله‌گردی جلوگیری می‌شود، گفت: به تدریج زباله‌گردها و وانت‌چی‌های جمع‌آوری پسماند ساماندهی خواهند شد.
شهردار اردبیل ادامه داد: عوامل شرکت مجری طرح تفکیک زباله از مبدا به درب منازل مردم مراجعه کرده و پس از دریافت زباله‌ها برنامه‌های خود را برای بازیافت پسماند انجام خواهند داد.
صفری خاطرنشان کرد: شرکت در قبال دریافت پسماند موظف است هزینه‌ی آن را به مردم پرداخت کند.
شهردار اردبیل همچنین با اشاره به تعیین محلی نیز برای جمع‌آوری ضایعات در داخل شهر افزود: در حال اخذ سند مالکیت برای محل پیش‌بینی شده هستیم که در سال آینده مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
صفری همچنین در پایان خاطرنشان کرد: همچنین گرمخانه‌ی شهرداری نیز در راستای حمایت از بی سر پناهان سال آتی افتتاح خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *