0

اداره استاندارد مراکز خرید و فروش کالا در کرمان را بازرسی می کند

اداره استاندارد مراکز خرید و فروش کالا در کرمان را بازرسی می کند
بازدید 39

به گزارش خبرنگارمهر، مسلم بسیج، صبح سه شنبه در نشست خبری با اشاره اینکه طرح عیدانه از تاریخ ۱۵ اسفندماه جاری لغایت ۱۵ فروردین سال آینده اجرا می‌شود افزود: در این طرح از نحوه ارائه خدمات در هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، زائرسراها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین میوه و تره بار، خشکبار، عرضه شیرینی، رستوران‌ها، قالیشویی، شرکت‌های اتوبوسرانی، راه آهن و فرودگاه‌ها واقع در سطح استان کرمان بازدید می‌شود.
وی با اشاره به طرح رصد استاندارد بودن اوزان و ترازوهای مراکز عرضه و فروش در کرمان گفت: هدف از بررسی اوزان، تأمین حقوق متوازن آحاد مردم است که در این زمینه کارشناسان استاندارد ۳۰ محصول را در مراکز عرضه استان در قالب طرح رمضان مورد بررسی و پایش کم و زیاد فروشی قرار می‌دهند.
مسلم بسیج، تصریح کرد: در این زمینه برچسب‌هایی برای اطلاع عموم مردم طراحی شده و روی ترازوها نصب می‌شوند تا مردم در صورت وجود مشکلی در این حوزه بتوانند با شماره ۱۵۱۷ تماس بگیرند.
مدیرکل استاندارداستان کرمان درباره کم‌فروشی در برخی جایگاه‌های سوخت استان کرمان نیز گفت: اداره استاندارد به شکایت‌های مردم از نازل‌های سوخت به سرعت رسیدگی می‌کند و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نیز باید در این زمینه ما را یاری دهد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *