0

۲۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در فلاورجان کشف شد

۲۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در فلاورجان کشف شد
بازدید 37

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا هاشمی فر ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان با اشراف اطلاعاتی دقیق و اقدامات هوشمندانه پلیسی متوجه شدند افرادی با سو استفاده از کارت‌های سوخت و جعل بارنامه‌های صوری اقدام به خرید و فروش غیر قانونی و حمل فرآورده‌های نفتی خارج ازشبکه توزیع در این شهرستان وشهرستان های همجوار می‌کنند.
وی افزود: در این راستا کارآگاهان ضمن انهدام این باند قاچاق موفق شدند در بازرسی از ۲۱ دستگاه خودرو سنگین شامل اتوبوس، کامیون و وانت نیسان مقدار ۲۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه قانونی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال را کشف کنند.
جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری ۲۴ نفر در این راستا خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.
این مقام انتظامی با تأکید بر برخورد قاطعانه پلیس با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *