0

۲۲ مصدوم حوادث چهارشنبه آخر سال در ورامین راهی بیمارستان شدند

۲۲ مصدوم حوادث چهارشنبه آخر سال در ورامین راهی بیمارستان شدند
بازدید 34

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وضعیت شب چهارشنبه آخر سال در ورامین مطلوب بوده و حادثه شدیدی که منجر به اعزام نیروهای سازمان آتش‌نشانی شود، گزارش نشده است.
وی در خصوص تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال در ورامین گفت: ۲۲ مصدوم حوادث چهارشنبه آخر سال در ورامین راهی بیمارستان شدند و طی بازدیدی که از بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین صورت گرفت، ۸ مصدوم به این بیمارستان اعزام شده که از این تعداد ۴ مصدوم از شهروندان قرچک بودند که به صورت سرپایی درمان شدند.
فرماندار ویژه ورامین افزود: در بیمارستان شهید مفتح نیز ۹ بیمار به این بیمارستان اعزام شده که از این تعداد ۶ نفر از آنها شهروندان پیشوا بودند که برای درمان به این بیمارستان مراجعه کردند، از سویی دیگر ۲ نفر از حادثه دیدگان و مراجعه کنندگان به بیمارستان‌های ورامین به دلیل شدت جراحات وارده به تهران اعزام شدند.
وی گفت: مابقی مراجعان به بیمارستان از شدت کمتر مصدومیت برخوردار بوده و به صورت سرپایی درمان و از بیمارستان ترخیص شدند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *